lauantai 17. tammikuuta 2015

Kevennystä

Nimittäin kirjaimellisesti. Pienet herkut silloin tällöin on ihan ok, mutta päivittäinen napostelu jää nyt pois. Aloitin eilen useamman erilaisen 30 päivän haasteen. Yhdessä mahtavassa äitiryhmässä facebookissa vinkattiin näistä sovelluksista, jotka saa ladattua ilmaiseksi puhelimeen. No minähän otin ja latasin sekä myöskin aloitin homman eilen. Ja tosiaan hiukan muutan ruokavaliotanikin. Olemme nyt muutaman päivän ajan tehneet oikeasti perushyvää kotiruokaa, eikä mitään valmispöperöä. Ostin myös eilen pari uutta kaveria kaupasta, kun haasteet niitä vähän niinkuin vaativat. Nyt vihdoin omistan ihanat vihreät 2kilon käsipainot ja vihreän jumppamaton. Samaa sarjaa vihreän kahvakuulan olen ostanut jo viime vuonna ja se onkin siitä asti muutamaa kertaa lukuunottamatta pölyttynyt olkkarin nurkassa ja satunnaisesti irvistellyt sieltä minulle. Eilen illalla nämä kaikki pääsivät käyttöön. Treeni tuntui oikeasti ihan hyvältä. Jouduin kyllä suunnilleen puolen välin paikkeilla keskeyttämään Venlan heräämisen takia, toinen näkee ilmeisesti painajaisia ainakin huudosta päätellen. Jatkoin kuitenkin treenin loppuun ja olen vielä nyt aamullakin itsestäni ylpeä. Olen niin pahasti kotiloitunut sohvan nurkkaan, että tämä tekee kyllä niin hyvää! Jo pelkälle psyykkeellekkin.

Nyt lähdemme tästä motivoituneena hakemaan minulle pari uutta riepua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti