maanantai 12. tammikuuta 2015

Ei meille kuitenkaan ja hiukan pintaa syvemmältä

Hei vaan. Piti jo eilen kirjoitella asuntonäytöstä, mutta se jäikin sitten Venlan ihanien iltakiukkujen myötä, jotka ovat sitten sulavasti jatkuneet lähes koko tämänkin päivän. No mutta asiaan. Asunnon ilmoituksesta sai vääränlaisen kuvan asunnosta. Se oli huonokuntoisempi kun annettiin olettaa ja kaiken hauskan lisäksi asunto on sähkölämmitteinen. Toisin sanoen talvisaikaan sähkölaskut olisi olleet järkyttävän suuria. Päätimme, että jatkamme Sen Oikean etsintöjä. Tämä koti ei ollut meitä varten. Emme edes täyttäneet hakemusta.

Ja kuten tuossa jo kirjoittelinkin, päivä on ollut yhtä kiukkua. Olen nukkunut viime yönä vain muutaman tunnin, joten väsymys on käsinkosketeltavavissa, silti istun sohvalla katsomassa telkkarista ohjelmaa Ensitreffit Alttarilla. Kyseisestä ohjelmasta voisin sanoa sen verran, että mielestä koko konsepti on kuvottava. Miten tuo voidaan muka sallia? Ihmiset, jotka eivät tunne toisiaan, eivät ole ikinä ennen tavanneet, menevät naimisiin! Hävytöntä! Ja silti laitetaan vastaan tasa-arvoisen avioliittolain puolesta. Kaksi ihmistä, jotka ovat saattaneet olla yhdessä ja toisiinsa rakastuneita jopa kymmeniä vuosia, eivät saisi mennä naimisiin vain ja ainoastaan sen takia että sattuvat olemaan samaa sukupuolta. En voi käsittää miten tämä edes nykypäivänä voi enää olla mahdollista. Itse en lokeroi itseäni tai seksuaalisuuttani. Vaikka minulla on avopuolisona mies, lapseni isä, jota rakastan, katselen silti naisia. En nyt varsinaisesti katsomalla katso, vaan esimerkiksi jos kaunis nainen kävelee minua vastaan lähestulkoon satavarmasti käännähdän katsomaan hänen peräänsä. Sama pätee komwiden miesten kohdalla. Minulla on niin sanottu girlcrush, jota en ole ikinä tavannut, mutta SoMessa olen hänen kanssaan muutaman sanasen vaihtanut. Ja hän on nimenomaan ulkonäkönsä puolesta "haluttava" minun silmissäni.

Tulipahan taas juttua. Olisi mukavaa, jos voisitte jättää kommenttiboksiin minulle postaustoiveita. Nyt jatkan tämän hirveän tv ohjelman katsomista. Huomiseen

2 kommenttia:

  1. uu kuka sun girlcrush on ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks aaaaivan ihana tatuoitu nainen♥ Hänel on mielettömän kauniit lähes valkoiset pitkät hiukset ja todella hyvä maku tatuointien suhteen :)

      Poista