lauantai 14. helmikuuta 2015

Kuinkas sitten kävikään...

Eilen meidän oli tarkoitus olla vain kotona. Äiti ja iskä kävivät iltakahvilla, jonka jälkeen lähdimmr käymään ruokakaupassa ja käytiinpä vielä autokin pesasemassa. Kotiin päästyämme syötin Venlan ja vaihdoin typylle yökkärin päälle. Tämän jälkeen avasin facebookin ja ensimmäisenä silmiini pomppasi Cian tilapäivitys Tiinan synttäreistä ja tilaan oli merkitty monta muutakin ihmistä. Nikolle ääneen kirosin että tekisi mieli kommentoida että kiitos kutsusta, sori mutten pääse, kun mulla on lapsi. Mitään kutsuahan en ollut saanut. Niko samantien totesi että miksen mene ja minä hoomoilasena että täh? Enhän mä voi, mun on laitettava Vempu nukkumaan ja en mä vaan voi. Loppujen lopuksi soitin Cialle kysyäkseni mahtuuko yksi vielä mukaan ja sain vastaukseksi riemun kiljahduksia. 45 minuuttia puhelun päättymisestä olinkin jo Sipoossa baarissa. Ilta oli todella onnistunut. Paikka oli pullollaan vanhoja ystäviä ja tuttuja. Koko ajan oli joku jonka kanssa jutella. Käytiin myös tanssimassa, tottakai ja tämä äippä jopa joi! Hyvin harvinaista. En ole täysi-ikäistymisen jälkeen oikein perustanut alkoholista ja lähes tulkoon aina olen baarissa selvinpäin tai vaihtoehtoisesti juon yhden tai kaksi. Nyt join jopa kuusi vai seitsemän, enkä todellakaan ollut huonossa hapessa. Jos näin saa sanoa, olen ylpeä itsestäni. Hiukan ennen kolmea soitin Nikolle että voisin haluta jo kotiin. Vempu oli nukkunut koko sen ajan kun olin poissa ja Niko oli kaukalosta siirtänyt tytön sänkyyn nukkumaan ja taas sängystä kaukaloon, ilman että neiti missään vaiheessa heräsi. Tuo kaukalon lämpöpussi on kyllä tosi kätevä. Eilenkin riitti että yökkärin lisäksi päällä oli tumput, pipo ja pikkupeitto. Pussi vaan kiinni ja menoksi! Huippua.
On erityisen hassu viikonloppu. Olemme Nikon kanssa kahden, kun Venla on vanhemmillani yökylässä. Suorastaan outoa kun en ole tytön kanssa kahtena iltana. Huomenna kun tytön haemme kotiin, en laske häntä sylistäni koko loppu päivänä! Nyt teemme Nikon kanssa vähän ruokaa ja sitten ajattelimme ottaa pikkupäikkärit.

Ihanaa ystävänpäivää kaikille❤❤❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti