torstai 26. helmikuuta 2015

Tänään olen 4 kk ikäinen

Minä opettelen kääntymistä. Osaa kääntyä selältäni kunnolla kyljelleen, mutta vielä en ihan pääse masulleni, vaikka yritys onkin kova. Minä myös haukon henkeä, kirjaimellisesti. Se on uusin "taitoni" ja sitä pitää tehdä jatkuvasti ja se on kamalan hauskaa. Kaikki lelut kiinnostavat niin vietävästi! Olen kasvanut ihan hurjasti ja olenkin jo niin iso tyttö, että äiti ja isi joutuvat oikeasti ihan kohta ostamaan sen isojen tyttöjen istuimen. Nukun aika huonosti päikkäreitä tällä hetkellä ja öisinkin kiukuttelen kun tutti häviää jonnekkin. Aamuisin herätän äitin kiljumalla ja jokeltelemalla ja sitten onkin kiva hymyillä ja naureskella. Äitiä on myös ihan huippukiva repiä hiuksista, naamasta ja joka paikasta. Kaiken syön ja kaikkea on kiva imeskellä, etenkin omia käsiä. Äiti kirjoittaa kuulemma ensi viikolla tänne neuvola kuulumisia kun minulla on 4kk käynti ja lääkäri.

-Venla, se äitin rakkain muru❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti