perjantai 6. maaliskuuta 2015

Toivepostaus: Sukuni

Minua pyydettiin jokin aika sitten kirjoittamaan suvustani. Koitan olla paisuttamatta tätä aivan järkyttävän pitkäksi tekstiksi.

Minulla on aika iso suku. Isäni puolelta minulla on Isovanhemmat, täti, setä ja viisi serkkua. Pikkuserkkuja onkin sitten kymmeniä! En ole heistä tavannut montaakaan. Isäni äidillä, eli mammalla on seitsemän veljeä ja kaksi siskoa ja heillä taitaa kaikilla olla lapsia. Ja lapsilla suurimmalla osalla on myös lapsia ja joillain taitaa olla vielä lapsenlapsia. Isäni isällä, papalla ei ole sisaruksia.

Äitini puolelta en tunne sukuani kovinkaan paljoa. Äitini vanhemmat ovat elossa, kuin myös äitini toinen mummikin. Minulla on täti, jolla on kaksi poikaa, kaksi enoa, toisella tytär ja toisella neljä poikaa ja tytär. Äitini serkuista tunnen kolme ja heidän isänsä, eli mummini veljen.

Vietämme usein aikaa yhdessä isäni puolen suvun kanssa. Esimerkiksi nyt huhtikuussa juhlimme yhdessä Terhin, serkkuni täysi-ikäistymistä.

Aikaisemmin olimme kesät mökillä, joka laitettiin vuokraemännän toimesta myyntiin viime syksynä. Kirjoitinkin mökistä aikaisemmin haave-postauksessani.
Sukuni on todella äänekäs ja kaikki puhuvat paljon, mutta minä taidan itse olla lähes hiljaisin ja en kyllä väitä, että olisin kovinkaan hiljainen. En nyt tähän hätään keksi muuta kerrottavaa, mutta KYSYKÄÄ! Vastailen mielelläni mieltänne askarruttaviin kysymyksiin. :)

Kuvassa isäni äiti, eli mamma ja Venla jouluaattona <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti