keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Totuuksia!

MäSämutsi heitti taas haasteella joten ei kai tässä muu auta kun taipua kohtaloon. Eli tämä postaus pitää sisällään totuuksia minusta ja vain minusta.

Yhdeksän totuutta
1. Olen yhden äiti ja yhden avopuoliso.
2. Asun Tuusulassa.
3. Minulla on sukulaisia toisella puolella Eurooppaa.
4. Minua on koko elämäni ajan piinannut R-vika ja olen vasta pikkuhiljaa oppinut elämään asian kanssa.
5. Nukun liian vähän.
6. Minulla on todella vähän ystäviä, mutta ne ovatkin tärkeimpiä ikinä.
7. Minusta on äitiyden myötä tullut siivoushullu.
8. Minulla ei ole ajokorttia.
9. Haaveilen rivi- tai omakotitalosta.

Kahdeksan elämäsi tärkeintä esinettä
1. Kännykkä.
2. Papalta saatu sormus.
3. Sänky.
4. Lompakko
5. Hiusharja.
6. Foreverin Aloe Lotion.
7. Kamera.
8. Meikkipussi

Seitsemän tapaa saada sydämesi
1. Et esitä mitään, vaan olet täysin oma itsesi.
2. Rakastat minua ehdoitta.
3. Rakastat lapsia ja eläimiä.
4. Osaat puhua ja kuunnella.
5. Olet luotettava ja ehdottoman rehellinen
6. Pidät huolta itsestäsi.
7. Tuet joka tilanteessa.

Kuusi lempivaatettasi tai asustettasi
1. Farkut
2. Guessin laukku
3. Huppari
4. Lenkkarit
5. Legginssit
6. Haaremihousut

Viisi asiaa jotka teet joka aamu
1. Käyn vessassa
2. Meikkaan
3. Laitan hiukset
4. Pesen hampaat
5. Juon jotain

Neljä ihmistä, jotka merkitsevät sinulle paljon
1. Venla
2. Niko
3. Vanhemmat
4. Ystävät

Kolme juomaa joita juot päivittäin
1. Vesi
2. Mehu
3. Maito

Kaksi asiaa, jotka haluat tehdä enne kuin kuolet
1. Valmistua ammattiin
2. Käydä uudelleen Gibraltarilla

Yksi tunnustus
1. Nautin elämästäni tällä hetkellä enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Haastan mukaan Jennan, Pian jaAnnan!

2 kommenttia:

  1. Heheheheh, huomasin juuri, että me olemme ilmeisesti ainoot, joiden aamun ensimmäiset asiat ei liity lapsiin :D Oletan, että sulla on ihan samalla tavalla kuin mulla, että se lapsi kulkee siinä mukana muutenkin ja se on jotenkin niin itsestää selvä ettei sitä osaa sanoa. :D

    Ihana huomata, että muillakin lempivaatteet/kautta asusteet ovat juuri tuollaisia rentoja sekä mukavia päällä. Mukavuus ennen kaikkea! :D

    Aivan ihana ilme Venlalla tuossa kuvassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten on mahdollista etten ole huomannut tätä kommenttia? :D Mutta juu, pitää hyvin pitkälti paikkaansa :)
      Ja vaatteiden suhteen kyllä! Kiristävät ja epämukavat vaatteet, HYI! :D

      Poista